NEKOLIKO SAVJETA ZA BICIKLIJADU

NEKOLIKO SAVJETA ZA BICIKLIJADU

With 0 Comments,

Vožnja bicikla odličan je način za upoznavanje nekog kraja a bicikliranje samo po sebi užitak i zdrava rekreacija. Ipak, vožnja biciklom u svojoj suštini predstavlja i određeni fizički napor. Budući da planiramo proći 70 km evo nekih smjernica kako si olakšati vožnju i izdržati do kraja.

- BICIKL - Nema bicikliranja bez funkcionalnog bicikla. Neovisno o tome kakav bicikl imate te koliko ga često koristite, ni s najkvalitetnijim modelom na svijetu nećete daleko odmaknuti ako gume nisu propisno napumpane, lanac podmazan, a kočnice ne rade. Zato prije svega provjerite radi li sve na biciklu dobro. Želite li ići brže napumpajte jako gume. U tom slučaju će vožnja biti neudobnija i tvrđa ali brža i lakše ćete okretati pedale. Nakon pedesetak km to puno znači.

- ODJEĆA OBUĆA - Za vožnju pokušajte obući odjeću od sintetičkih materijala koji se brzo suše. Pokušajte barem izbjeći pamučne majice, koje možda zvuče kao dobra ideja jer su napravljene od prirodnog materijala možda i zvuče kao dobra ideja, no zapravo nikako nisu najsretniji izbor za ovakve aktivnosti jer se brzo natope znojem, a teško suše. Biciklističkim rukavicama obavezno probajte zaštiti šake od mogućih žuljeva, ali i ogrebotina u slučaju nespretnog pada. Dobro je ponijeti i rezervnu majicu. Također preporučam da ponesete biciklističke ili neke druge naočale ne toliko zbog sunca nego zbog insekata koji se znaju zabiti u oči što zna biti bolno.

- HRANA I PIĆE – Barem dva sata prije vožnje nebi trebali ništa jesti jer je jako teško voziti punoga želuca. No isto tako nije dobro gladan voziti. Stoga je najbolje dobro se najesti za doručak i ponijeti sa sobom neke energetske čokoladice, vitaminske bombone, nešto što stane u malenu torbicu na biciklu. Izbjegavajte puniti ruksake sendvičima, narescima i sličnim stvarima jer nakon duže vožnje i umora i svaki gram više se osjeti. Također niti vode ne mojte puno nositi. Maksimalno jedna boćica na biciklu jer će nas pratiti vozilo koje će nositi vodu a i kod nekih crkava gdje ćemo se zaustaviti moguće će biti napuniti vodu i obaviti nuždu. Dakle, cilj je što manje stvari nositi sa sobom kako bi bili što laški.

Polazak je sutra, u subotu, u 12 sati ispred crkve. Naoružajte se strpljivošću, osmjehom i ne zaboravite ponijeti bicikl 🙂